ds. inwestycji i zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Sosnowica
wykształcenie wyższe
I. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) obywatelstwo polskie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku,
II. Wymagania pożądane:
a) podstawowa znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej,
b) dyspozycyjność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie,
c) biegła obsługa komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji, np. pakietu Ms Office, Lex, obsługa poczty elektronicznej,
d) znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o pracownikach samorządowych
e) rzetelność, obowiązkowość, sumienność.
Zadania:
1) Wykonywanie czynności w zakresie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Pzp, aktami wykonawczymi oraz zgodnie z regulaminem wewnętrznym.
2) Przygotowywanie planów zamówień publicznych i ich aktualizacja.
3) Opracowywanie projektów ogłoszeń i ich przekazywanie do publikacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4) Przygotowywanie, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań w sprawach zamówień publicznych w tym opracowywanie projektów specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami, opracowywanie projektów pism do uczestników postępowań i wykonawców.
5) Przygotowywanie projektów umów o wykonywanie zamówienia publicznego.
6) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
7) Udzielanie merytorycznej pomocy i współpraca z pracownikami Urzędu Gminy w Sosnowicy oraz gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie ustawy Pzp, aktów wykonawczych i regulaminów wewnętrznych.
8) Planowanie, przygotowywanie, zapewnienie realizacji oraz rozliczanie inwestycji i remontów prowadzonych przez gminę.
9) Organizowanie, prowadzenie i dokumentowanie prac Komisji Przetargowej.
10) Przestrzeganie terminów wynikających z ustawy Pzp i aktów wykonawczych.
11) Opracowywanie sprawozdań rzeczowo – finansowych z realizacji inwestycji.
12) Współpraca ze skarbnikiem Gminy i referatem finansowym w zakresie terminowej realizacji faktur i rachunków.
13) Rozliczanie inwestycji i remontów prowadzonych i koordynowanych na stanowisku, w tym w ramach funduszu sołeckiego.
14) Udział w procesie inwestycyjnym – koordynowanie i współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego.
15) Prowadzenie spraw związanych z odbiorem technicznym (udział w pracach komisji odbiorowej) i przekazywanie do eksploatacji.
16) Uzyskiwanie stosownych pozwoleń lub zgód na prowadzenie poszczególnych zadań inwestycyjnych wymaganych przepisami prawa.
17) Opisywanie pod względem merytorycznym rachunków i faktur.
18) Gromadzenie i archiwizacja dokumentacji wytworzonej na stanowisku.
19) Opracowywanie projektów uchwał, zarządzeń, umów, itp. dokumentów w zakresie stanowiska pracy.
20) Przygotowanie informacji z zakresu stanowiska pracy do BIP i strony internetowej urzędu.
21) Sporządzanie sprawozdań wynikających z zakresu pracy stanowiska.
22) Współdziałanie w wykonywaniu zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i OC.
23) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy.
a) życiorys zawodowy (CV) z aktualną fotografią – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e – mailem oraz datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
b) kwestionariusz osobowy – opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
c) list motywacyjny – opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
d) dokumenty poświadczające wykształcenie: kserokopie dyplomów, świadectw – poświadczone ( na każdej stronie) za zgodność z oryginałem przez kandydata,
e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata,
f) oświadczenie o niekaralności, tj. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
g) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach – kserokopie poświadczone ( na każdej stronie ) za zgodność z oryginałem przez kandydata,
h) klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata na pracownika (rekrutacja).
a) czas pracy – 1 etat – 40 godz. tygodniowo,
b) miejsce pracy: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica,
c) praca zlokalizowana w pomieszczeniu na I piętrze, toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,
d) ścisła współpraca z innymi pracownikami,
e) stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, odpowiednie oświetlenie, biurko, szafy, telefon,
f) praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godz. dziennie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sosnowica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Urzędu Gminy Sosnowica (I piętro, pokój nr 9) lub wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, w terminie do dnia 29.09.2025 r., do godz. 900. Koperta powinna być opatrzona dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisku ds. inwestycji i zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Sosnowica” (decyduje data wpływu do Urzędu).
Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:
Informujemy, że w ramach prowadzonej przez Administratora rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć dwa oświadczenia:
1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO ( w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
2. w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora proszę o umieszczenie oświadczenia o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.
Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
1. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w ewentualnych kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
2. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich szczególnych danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.”
IX. Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
X. Dokumenty aplikacyjne, które nie spełniły wymagań formalnych będą odesłane lub odbierane osobiście przez kandydatów a te, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
XI. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji – testu sprawdzającego lub rozmowy kwalifikacyjnej
XII. Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Gminy Sosnowica, a także na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Sosnowica.
XIII. Niezgłoszenie się kandydata na test lub rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.
Dodano do BIP dnia 16-09-2025 15:13:00