Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sosnowica

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko urzędnicze – ds. gospodarki mieniem gminy

Symbol oferty
SG. 2110.4.2024
Jednostka ogłaszająca
Gmina Sosnowica Spokojna 10 21-230 Sosnowica
Data ogłoszenia
2024-10-02
Termin składania dokumentów
2024-10-14
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe 

Wymagania związane ze stanowiskiem

. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe
  2. doświadczenie zawodowe: posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. obywatelstwo polskie,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku,

Wymagania pożądane:

  1. preferowane wykształcenie o kierunku administracja, samorząd, finanse,
  2. dyspozycyjność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie,
  3. biegła obsługa komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji, np. pakietu Ms Office, Legislator, Lex,
  4. znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych,
  5. mile widziane kursy i szkolenia związane z zakresem czynności na danym stanowisku.
Zakres obowiązków
  1. Przypis należności i windykacja dochodów:

a) z tytułu czynszu najmu,

b) z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,

c) z tytułu przeniesienia prawa własności gruntów komunalnych na rzecz osób fizycznych,

d) z tytułu opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych,

e) z tytułu opłaty za zarząd i wieczyste użytkowanie gruntu;

    • Zarządzanie gminnym zasobem lokalowym, nieruchomościami budynkowymi oraz gruntami rolniczymi i nierolniczymi stanowiącymi mienie gminne;
    • Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania lokali mieszkalnych w tym socjalnych oraz zapewnienia w razie konieczności czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych;
    • Przejmowanie zakładowych budynków mieszkalnych;
    • Egzekucja czynszów i opłat za lokale i nieruchomości budynkowe;
    • Egzekucja w sprawach lokalowych, usuwania skutków samowoli budowlanej;
    • Prowadzenie ewidencji nieruchomości gminnych;
    • Tworzenie zasobów gruntów gminnych na cele inwestycyjne;
    • Ustalanie cen za grunty, budynki i urządzenia w drodze wyceny biegłego;
    • Prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic, placów i numeracji nieruchomości;
    • Kierowanie wniosków do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego we Włodawie o założenie księgi wieczystej lub ujawnienie w księdze istniejącej aktualnego stanu prawnego nieruchomości komunalnych;
    • Prowadzenie postępowań w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym, w tym w szczególności:

a) nabycia mienia na własność gminy,

b) zbycia nieruchomości gminnej,

c) zamiany nieruchomości,

d) przekazywania mienia komunalnego w zarząd lub użytkowanie,

e) dzierżawy i najmu składników mienia komunalnego,

f) przekazywania gruntów w użytkowanie wieczyste,

g) dzierżawy gruntów komunalnych nie użytkowanych rolniczo,

h) przygotowywanie oświadczeń o wykonaniu lub niewykonaniu prawa pierwokupu;

i) prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości w tym wydawanie decyzji o podziale nieruchomości;

j) prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości;

k) prowadzenie postępowań dot. przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności;

l) sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;

m) prowadzenie spraw związanych z okresowymi przeglądami technicznymi mieszkań i nieruchomości budynkowych będących w zasobach gminy;

    1. prowadzenie spraw związanych z okresowymi przeglądami technicznymi mieszkań będących w zasobach gminy; Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej;
    2. Opracowanie projektów uchwał, zarządzeń, umów itp. dokumentów w zakresie zajmowanego stanowiska;
    3. Sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu stanowiska pracy;
    4. Współdziałanie w wykonywaniu zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i OC;
    5. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy.
Wymagane dokumenty

a) życiorys zawodowy (CV) z aktualną fotografią – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e – mailem oraz datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

b) kwestionariusz osobowy– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

c) list motywacyjny– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

d) dokumenty poświadczające wykształcenie: kserokopie dyplomów, świadectw– poświadczone ( na każdej stronie) za zgodność z oryginałem przez kandydata,

e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych– opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata,

f) oświadczenie o niekaralności, tj. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe– opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

g) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach w tym dokumentujące doświadczenie zawodowe– kserokopie poświadczone ( na każdej stronie ) za zgodność z oryginałem przez kandydata,

h) klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata na pracownika (rekrutacja).

Warunki pracy

a) czas pracy – 1 etat –40 godz. tygodniowo,

b) miejsce pracy: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica,

c) praca zlokalizowana w pomieszczeniu na piętrze budynku, toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,

d) ścisła współpraca z innymi pracownikami,

e) stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, odpowiednie oświetlenie, biurko, szafy, telefon,

f) praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godz. dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sosnowica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie    w Sekretariacie Urzędu Gminy Sosnowica (I piętro, pokój nr 9) lub wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, w terminie do dnia 14 października 2024 r., do godz. 1000. Koperta powinna być opatrzona dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. gospodarki mieniem gminy” (decyduje data wpływu do Urzędu).

Uwagi

Informujemy, że w ramach prowadzonej przez Administratora rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć dwa oświadczenia:

  1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO ( w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
  2. w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora proszę o umieszczenie oświadczenia o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.

Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

  1. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w ewentualnych kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
  2. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich szczególnych danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.”
Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Adam Stępień
Dodano do BIP dnia 02-10-2024 14:33:24