Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sosnowica

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Księgowości
Adres komórki
Spokojna 10, 21-320 Sosnowica
Telefon
(0...82) 591 21 45
(0...82) 591 21 52
wewnętrzny 108
Fax
(0...82) 591 21 45
(0...82) 591 21 52
Informacje dodatkowe

          Do zadań Referatu Księgowości należy:

1.      przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu gminy oraz podjęcia uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta,

2.      udzielanie Wójtowi pomocy w wykonywaniu budżetu Gminy,

3.      zapewnianie obsługi finansowo-księgowej  i kasowej Urzędu,

4.      wyliczanie wynagrodzeń pracowniczych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej,

5.      uruchamianie środków finansowych dla poszczególnych dysponentów budżetu gminy,

6.      przygotowywanie materiałów niezbędnych do wykonywania obowiązków z zakresu sprawozdawczości,

7.      prowadzenie ewidencji mienia komunalnego,

8.      prowadzenie ksiąg rachunków,

9.      prowadzenie księgi inwentarzowej i rozliczanie inwentaryzacji,

10.  dokonywanie wyceny aktywów oraz pasywów i ustalanie wyniku finansowego,

11.  przygotowywanie sprawozdań finansowych,

12.  dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,

13.  sprawowanie kontroli i nadzoru nad gospodarką finansową gminnych jednostek organizacyjnych,

14.  sprawowanie nadzoru nad stanowiskami ds. podatków.


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Kadencja
Brak przypisanych pracowników
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Barzycka Magdalena
Data wytworzenia informacji:
2013-03-06
Osoba wprowadzająca informację:
Dodano do BIP dnia:
2013-03-06