stanowisko urzędnicze – ds. gospodarki mieniem gminy
Wyższe
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe: posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- obywatelstwo polskie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku,
- Wymagania pożądane:
- preferowane wykształcenie o kierunku administracja, samorząd, finanse,
- dyspozycyjność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie,
- biegła obsługa komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji, np. pakietu Ms Office, Legislator, Lex,
- znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych,
- mile widziane kursy i szkolenia związane z zakresem czynności na danym stanowisku.
- Przypis należności i windykacja dochodów:
a) z tytułu czynszu najmu, b) z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, c) z tytułu przeniesienia prawa własności gruntów komunalnych na rzecz osób fizycznych, d) z tytułu opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych, e) z tytułu opłaty za zarząd i wieczyste użytkowanie gruntu; - Zarządzanie gminnym zasobem lokalowym, nieruchomościami budynkowymi oraz gruntami rolniczymi i nierolniczymi stanowiącymi mienie gminne;
- Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania lokali mieszkalnych w tym socjalnych oraz zapewnienia w razie konieczności czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych;
- Przejmowanie zakładowych budynków mieszkalnych;
- Egzekucja czynszów i opłat za lokale i nieruchomości budynkowe;
- Egzekucja w sprawach lokalowych, usuwania skutków samowoli budowlanej;
- Prowadzenie ewidencji nieruchomości gminnych;
- Tworzenie zasobów gruntów gminnych na cele inwestycyjne;
- Ustalanie cen za grunty, budynki i urządzenia w drodze wyceny biegłego;
- Prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic, placów i numeracji nieruchomości;
- Kierowanie wniosków do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego we Włodawie o założenie księgi wieczystej lub ujawnienie w księdze istniejącej aktualnego stanu prawnego nieruchomości komunalnych;
- Prowadzenie postępowań w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym, w tym w szczególności:
- nabycia mienia na własność gminy,
- zbycia nieruchomości gminnej,
- zamiany nieruchomości,
- przekazywania mienia komunalnego w zarząd lub użytkowanie,
- dzierżawy i najmu składników mienia komunalnego,
- przekazywania gruntów w użytkowanie wieczyste,
- dzierżawy gruntów komunalnych nie użytkowanych rolniczo,
- przygotowywanie oświadczeń o wykonaniu lub niewykonaniu prawa pierwokupu;
- prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości w tym wydawanie decyzji o podziale nieruchomości;
- prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości;
- prowadzenie postępowań dot. przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności;
- sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;
- prowadzenie spraw związanych z okresowymi przeglądami technicznymi mieszkań i nieruchomości budynkowych będących w zasobach gminy;
-
- prowadzenie spraw związanych z okresowymi przeglądami technicznymi mieszkań będących w zasobach gminy; Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej;
- Opracowanie projektów uchwał, zarządzeń, umów itp. dokumentów w zakresie zajmowanego stanowiska;
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu stanowiska pracy;
- Współdziałanie w wykonywaniu zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i OC;
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy.
a) życiorys zawodowy (CV) z aktualną fotografią – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e – mailem oraz datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
b) kwestionariusz osobowy– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
c) list motywacyjny– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
d) dokumenty poświadczające wykształcenie: kserokopie dyplomów, świadectw– poświadczone
( na każdej stronie) za zgodność z oryginałem przez kandydata,
e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych– opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata,
f) oświadczenie o niekaralności, tj. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe– opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
g) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach w tym dokumentujące doświadczenie zawodowe– kserokopie poświadczone ( na każdej stronie ) za zgodność z oryginałem przez kandydata,
h) klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata na pracownika (rekrutacja).
a) czas pracy – 1 etat –40 godz. tygodniowo,
b) miejsce pracy: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica,
c) praca zlokalizowana w pomieszczeniu na piętrze budynku, toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,
d) ścisła współpraca z innymi pracownikami,
e) stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, odpowiednie oświetlenie, biurko, szafy, telefon,
f) praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godz. dziennie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sosnowica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Urzędu Gminy Sosnowica (I piętro, pokój nr 9) lub wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, w terminie do dnia 17 września 2023 r., do godz. 1000. Koperta powinna być opatrzona dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. gospodarki mieniem gminy” (decyduje data wpływu do Urzędu).
Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:
Informujemy, że w ramach prowadzonej przez Administratora rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć dwa oświadczenia:
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO ( w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
- w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora proszę o umieszczenie oświadczenia o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.
Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w ewentualnych kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich szczególnych danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.”
Dodano do BIP dnia 03-09-2024 13:49:06