Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sosnowica

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

kierownicze stanowisko urzędnicze - Kierownik Referatu Rozwoju, Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Zewnętrznych

Symbol oferty
SG. 2110.2.2024
Jednostka ogłaszająca
Gmina Sosnowica Spokojna 10 21-230 Sosnowica
Data ogłoszenia
2024-07-19
Termin składania dokumentów
2024-07-30
Wymagane wykształcenie

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe,
  2. doświadczenie zawodowe: 5 lat pracy w komórkach zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego,
  3. praktyczna i ugruntowana znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. obywatelstwo polskie,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku,
Wymagania związane ze stanowiskiem

.Wymagania pożądane:

  1. preferowane wykształcenie o kierunku prawo, administracja,
  2. dyspozycyjność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie,
  3. samodzielność, sumienność, terminowość,
  4. biegła obsługa komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji, np. pakietu Ms Office, Legislator, Lex,
  5. znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,
  6. ukończone studia podyplomowe, kursy i szkolenia związane z zakresem czynności na danym stanowisku
Zakres obowiązków
  • kierowanie działalnością referatu zgodnie z wytycznymi Wójta, a w sprawach zleconych z zakresu administracji rządowej i powierzonych na mocy porozumień - zgodnie z wytycznymi Wojewody i Starosty,
  • koordynowanie zagadnień dotyczących terminowego i zgodnego z przepisami prawa załatwiania spraw przez pracowników referatów oraz prawidłowego przygotowania materiałów dla potrzeb Rady i Wójta,
  • prawidłowe zorganizowanie pracy referatu, wnioskowanie o ustalenie zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności poszczególnych pracowników,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem, ewidencją i przechowywaniem dokumentów i pism wpływających do referatów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • wnioskowanie w sprawach awansowania, wyróżnienia i karania pracowników oraz udzielania im urlopu wypoczynkowego,
  • dbałość o powierzone referatowi pomieszczenia, sprzęt i wyposażenie biurowe,
  • okresowe informowanie Wójta o realizacji zadań,
  • nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem przyznanymi środkami budżetowymi i mieniem, zgodnie z zasadami określonymi przez Radę,
  • opracowywanie planów finansowych do projektu budżetu w części dotyczącej zadań referatu,
  • współdziałanie z innymi referatami w zakresie zadań realizowanych przez referat, którym kierują,
  • przygotowywanie projektów zakresów obowiązków poszczególnych pracowników,
  • zapewnienie wykonania uchwał Rady, interpelacji i wniosków radnych oraz załatwianie
    skarg i wniosków mieszkańców w zakresie prowadzonych przez referat spraw,
  • współpraca z organami kontrolnymi w zakresie prowadzonych przez referat spraw,
  • nadzór nad planowaniem, przygotowanie i realizacja inwestycji gminnych oraz remontów i modernizacji finansowanych z budżetu Gminy,
  • nadzór nad prawidłowym przestrzeganiem ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, a w szczególności dbałość o niedopuszczenie do sytuacji powodujących naruszenie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówienia publicznego, wymienionych w art. 17 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • ocena i ewentualne dokonywanie korekt projektów wydatków opracowanych przez pracowników podległych,
  • nadzór nad realizacją budżetu referatu wraz z kontrolą dokonywanych wydatków przez podległy referat,
  • prowadzenie kontroli prawidłowości i terminowości załatwiania spraw przez podległych pracowników,
  • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki dotyczących zadań, które zostały powierzone dla stanowiska, przy zachowaniu dbałości o ich późniejszą aktualizację,
  • opracowanie i terminowe przedkładanie do Skarbnika materiałów planistycznych i informacji do projektu budżetu Gminy, wieloletniej prognozy finansowej, sprawozdań z tego zakresu, danych do harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetu Gminy w części przypisanych dla stanowiska zadań,
  • współdziałanie w wykonywaniu zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i OC;
  • Kierownik Referatu Rozwoju, Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Zewnętrznych bezpośrednio nadzoruje realizację zadań przez:
  • stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych,
  • stanowisko ds. pozyskiwania funduszy publicznych,
  • pomocy administracyjnej,
Wymagane dokumenty

a) życiorys zawodowy (CV) z aktualną fotografią – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e – mailem oraz datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

b) kwestionariusz osobowy– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

c) list motywacyjny– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

d) dokumenty poświadczające wykształcenie: kserokopie dyplomów, świadectw– poświadczone ( na każdej stronie) za zgodność z oryginałem przez kandydata,

e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych– opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata,

f) oświadczenie o niekaralności, tj. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe– opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

g) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach w tym dokumentujące doświadczenie zawodowe– kserokopie poświadczone ( na każdej stronie ) za zgodność z oryginałem przez kandydata,

h) klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata na pracownika (rekrutacja).

Warunki pracy

Warunki pracy

a) czas pracy – 1 etat – 40 godz. tygodniowo,

b) miejsce pracy: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica,

c) praca zlokalizowana w pomieszczeniu na piętrze budynku, toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,

d) ścisła współpraca z innymi pracownikami,

e) stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, odpowiednie oświetlenie, biurko, szafy, telefon,

f) praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godz. dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sosnowica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie    w Sekretariacie Urzędu Gminy Sosnowica (I piętro, pokój nr 9) lub wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, w terminie do dnia 30.07.2024 r., do godz. 1000. Koperta powinna być opatrzona dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisku Kierownik Referatu Rozwoju, Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Zewnętrznych” (decyduje data wpływu do Urzędu).

Uwagi

Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:

Informujemy, że w ramach prowadzonej przez Administratora rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć dwa oświadczenia:

  1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO ( w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
  2. w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora proszę o umieszczenie oświadczenia o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.

Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

  1. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w ewentualnych kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
  2. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich szczególnych danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.”
  3. Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
  4. Dokumenty aplikacyjne, które nie spełniły wymagań formalnych będą odesłane lub odbierane osobiście przez kandydatów a te, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji – testu sprawdzającego lub rozmowy kwalifikacyjnej
  6. Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Gminy Sosnowica, a także na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Sosnowica.
  7. Niezgłoszenie się kandydata na test lub rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Izabela Mikołajewska
Dodano do BIP dnia 19-07-2024 13:05:57