Stanowisko urzędnicze - ds. księgowości budżetowej i płac
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe: posiada co najmniej trzyletni staż pracy,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- obywatelstwo polskie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku.
Wymagania pożądane:
- preferowane wykształcenie o kierunku rachunkowość i finanse, ekonomia,
- dyspozycyjność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie,
- znajomość programów/systemów: obsługa systemu Internet Banking, system finansowo – księgowy „Sprawny Urząd” firmy SOFTRES, system płacowy „Sprawny Urząd” firmy SOFTRES, program ZUS „PŁATNIK”, ewidencja środków trwałych „Sprawny Urząd” firmy SOFTRES,
- udokumentowana praca w jednostkach samorządu terytorialnego lub jednostkach organizacyjnych;
- biegła obsługa komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji, np. pakietu MS Office, Legislator, Lex, obsługa poczty elektronicznej,
- znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks pracy, ustawy o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Kodeks cywilny, rozporządzenie Ministra Finansów – w spr. klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
- mile widziane kursy i szkolenia związane z zakresem czynności na danym stanowisku.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw związanych z wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń przysługujących pracownikom Urzędu, w tym prowadzenie rozliczeń z ZUS i urzędami skarbowymi,
- rozliczanie kosztów wyjazdów służbowych i ryczałtów z tytułu korzystania przez pracowników z samochodów prywatnych do celów służbowych,
- rozliczanie diet i kosztów podróży radnych i sołtysów,
- rozliczanie i prowadzenie ewidencji podatku dochodowego oraz składek ZUS od umów cywilno – prawnych zawartych z pracownikami urzędu oraz osobami, dla których urząd nie jest pracodawcą,
- prowadzenie rozliczeń związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- sporządzanie list płac,
- prowadzenie dokumentacji zasiłków ZUS,
- sporządzanie przelewów dotyczących wynagrodzeń i potrąceń z wynagrodzeń,
- bieżące dekretowanie i księgowanie techniką komputerową wszystkich dowodów „Organu” wraz z uzgodnieniami,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu zadań realizowanych za zajmowanym stanowisku,
- wydawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracownikom UG Sosnowica oraz osobom, dla których Urząd prowadzi archiwum,
- sporządzanie przelewów techniką komputerową,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- sporządzanie deklaracji wpłat na PFRON,
- realizacja wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego prowadzenia gospodarki finansowej na zajmowanym stanowisku,
- współdziałanie w wykonywaniu zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i OC,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy.
Wymagane dokumenty:
1. życiorys zawodowy (CV) z aktualną fotografią – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e – mailem oraz datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
2. kwestionariusz osobowy – opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
3. list motywacyjny – opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
4. dokumenty poświadczające wykształcenie: kserokopie dyplomów, świadectw – poświadczone (na każdej stronie) za zgodność z oryginałem przez kandydata,
5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata,
6. oświadczenie o niekaralności, tj. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
7. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach w tym dokumentujące doświadczenie zawodowe – kserokopie poświadczone ( na każdej stronie ) za zgodność z oryginałem przez kandydata,
8. klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata na pracownika (rekrutacja).
1. czas pracy – 1 etat –40 godz. tygodniowo,
2. miejsce pracy: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica,
3. praca zlokalizowana w pomieszczeniu na piętrze budynku, toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,
4. ścisła współpraca z innymi pracownikami,
5. stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, odpowiednie oświetlenie, biurko, szafy, telefon,
6. praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godz. dziennie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sosnowica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Urzędu Gminy Sosnowica (I piętro, pokój nr 9) lub wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, w terminie do dnia 22.12.2023 r., do godz. 1000. Koperta powinna być opatrzona dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej i płac” (decyduje data wpływu do Urzędu).
Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:
Informujemy, że w ramach prowadzonej przez Administratora rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć dwa oświadczenia:
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO ( w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
- w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora proszę o umieszczenie oświadczenia o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.
Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w ewentualnych kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich szczególnych danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.”
- Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
- Dokumenty aplikacyjne, które nie spełniły wymagań formalnych będą odesłane lub odbierane osobiście przez kandydatów a te, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji – testu sprawdzającego lub rozmowy kwalifikacyjnej
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Gminy Sosnowica, a także na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Sosnowica.
Niezgłoszenie się kandydata na test lub rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.
Dodano do BIP dnia 12-12-2023 13:13:12