Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sosnowica

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze – ds. obsługi organów gminy, oświaty, zdrowia i kultury

Symbol oferty
SG. 2110.1.2023
Jednostka ogłaszająca
Gmina Sosnowica Spokojna 10 21-230 Sosnowica
Data ogłoszenia
2023-02-10
Termin składania dokumentów
2023-02-21
Wymagane wykształcenie

Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe,

b) doświadczenie zawodowe: co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,

c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

e) obywatelstwo polskie,

f) nieposzlakowana opinia,

g) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku,

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania pożądane:

a) preferowane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, legislacja, prawo,

b) dyspozycyjność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie,

c) biegła obsługa komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji, np. pakietu Ms Office, Legislator, Lex, obsługa poczty elektronicznej,

d) znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ustawy o systemie oświaty, ustawy prawo oświatowe;

e) mile widziane kursy i szkolenia związane z zakresem czynności na danym stanowisku.

Zakres obowiązków

Zakres obowiązków

  1. współpraca z  Przewodniczącym  rady  i  przewodniczącymi komisji  rady  w  zakresie organizowania sesji i posiedzeń komisji ;
  2. przygotowywanie materiałów na sesje rady i posiedzenia komisji oraz zapewnienie terminowego ich doręczania radnym;
  3. podawanie do publicznej wiadomości informacji o terminie sesji rady i planowanym porządku obrad w sposób ustalony w statucie gminy;
  4. przygotowanie sesji i ich protokołowanie;
  5. prowadzenie rejestru i zbioru uchwał rady gminy;
  6. prowadzenie zbioru protokołów sesji rady i posiedzeń komisji oraz zbioru opinii wypracowanych przez komisje dla potrzeb rady;
  7. przekazywanie uchwał rady organom nadzoru nad gminami oraz do publikacji - stosownie do obowiązujących w tym zakresie uregulowań prawnych oraz zamieszczanie uchwał na stronie BIP
  8. prowadzenie rejestru interpelacji składanych przez radnych oraz koordynacja działań związanych z wypracowaniem odpowiedzi i załatwieniem interpelacji;
  9. rejestracja i gromadzenie rozstrzygnięć organów nadzoru dotyczących uchwał rady;
  10. gromadzenie oświadczeń majątkowych i lustracyjnych radnych oraz przekazywanie ich do organów określonych odrębnymi przepisami;
  11. sporządzanie list obecności za udział w radnych oraz sołtysów w sesjach rady i radnych w posiedzeniach komisji rady;
  12. organizowanie wyborów sołtysów i rad soleckich;
  13. prowadzenie spraw związanych z wyborem ławników do sądów powszechnych;
  14. przygotowywanie projektu sieci szkół oraz zmian w tym projekcie w celu optymalizacji spełniania przez uczniów obowiązku szkolnego; przygotowanie i obsługa postępowania konkursowego wyłaniającego kandydatów na stanowisko dyrektora szkoły;
  15. dokonywanie analizy arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli oraz aneksów do tych arkuszy i składanie wniosku o ich zatwierdzenie;
  16. obsługa postępowania związanego z nadawaniem nauczycielom stopnia awansu zawodowego;
  17. sprawowanie kontroli spełniania obowiązku szkolnego i obowiązku nauki;
  18. stała współpraca z organem sprawującym nadzór pedagogiczny nad szkołami i przedszkolami w tym również przygotowywanie ankiet, sprawozdań, odpowiedzi na pisma;
  19. wykonywanie sprawozdawczości oświatowej drogą elektroniczną - System Informacji Oświatowej (SIO);
  20. współpraca z organem nadzoru pedagogicznego w zakresie oceny pracy dyrektora szkoły;
  21. realizacja zadań w zakresie stypendiów o charakterze motywacyjnym za osiągnięcia naukowe i sportowe;
  22. prowadzenie zbioru podstawowych dokumentów organizacyjnych szkół i przedszkoli, w tym w szczególności aktów założycielskich, statutów i regulaminów oraz składanie wniosków o ich aktualizację;
  23. realizacja zadań  związanych  z  dofinansowaniem pracodawcom  kosztów  kształcenia pracowników młodocianych;
  24. prowadzenie spraw związanych z organizacją dowozu uczniów do szkół;
  25. realizacja programów zdrowotnych obejmujących dzieci i młodzież szkolną, w szczególności w zakresie korekcji wad postawy, szczepień przeciw wirusom, jak również programów zdrowotnych skierowanych do innych grup społecznych;
  26. współpraca przy organizacji badań profilaktycznych na terenie gminy;
  27. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizacji programów zdrowotnych w gminie;
  28. wytwarzanie i wprowadzanie informacji z zakresu stanowiska pracy do bip i strony internetowej urzędu;
  29. prowadzenie archiwum zakładowego (w zakresie spraw związanych z działalności Gminy z wyłączeniem dokumentów obejmujących Urząd Stanu Cywilnego, wybory i referenda),
  30. współdziałanie w wykonywaniu zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i OC;
  31. wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy.
Wymagane dokumenty

a) życiorys zawodowy (CV) z aktualną fotografią– opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e – mailem oraz datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

b) kwestionariusz osobowy– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

c) list motywacyjny– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

d) dokumenty poświadczające wykształcenie: kserokopie dyplomów, świadectw– poświadczone ( na każdej stronie) za zgodność z oryginałem przez kandydata,

e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych– opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata,

f) oświadczenie o niekaralności, tj. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe– opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

g) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach w tym dokumentujące doświadczenie zawodowe– kserokopie poświadczone ( na każdej stronie ) za zgodność z oryginałem przez kandydata,

h) klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata na pracownika (rekrutacja).

 

Warunki pracy

 

a) czas pracy – 1 etat –40 godz. tygodniowo,

b) miejsce pracy: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica,

c) praca zlokalizowana w pomieszczeniu na piętrze budynku, toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,

d) ścisła współpraca z innymi pracownikami,

e) stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, odpowiednie oświetlenie, biurko, szafy, telefon,

f) praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godz. dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sosnowica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie    w Sekretariacie Urzędu Gminy Sosnowica (I piętro, pokój nr 9) lub wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, w terminie do dnia 21.02.2022 r., do godz. 1000. Koperta powinna być opatrzona dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisku ds. obsługi organów gminy, oświaty, zdrowia i kultury” (decyduje data wpływu do Urzędu).

Uwagi

Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:

Informujemy, że w ramach prowadzonej przez Administratora rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć dwa oświadczenia:

  1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO ( w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
  2. w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora proszę o umieszczenie oświadczenia o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.

Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

  1. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w ewentualnych kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
  2. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich szczególnych danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.”
  3. Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
  4. Dokumenty aplikacyjne, które nie spełniły wymagań formalnych będą odesłane lub odbierane osobiście przez kandydatów a te, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji – testu sprawdzającego lub rozmowy kwalifikacyjnej
  6. Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Gminy Sosnowica, a także na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Sosnowica.
  7. Niezgłoszenie się kandydata na test lub rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.

 

Załączniki
  • docx 16,5 KB pobrano: 7 razy
  • docx 20,9 KB pobrano: 9 razy
  • pdf 154 KB pobrano: 21 razy
  • pdf 213 KB pobrano: 90 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Rybak Radosław
    Dodano do BIP dnia 10-02-2023 12:12:30