Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sosnowica

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat inwestycji i zamówien publicznych, gospodarki przestrzennej, gospodarki gruntami, promocji gminy i turystyki
Adres komórki
ul. Spokojna 10 21-230 Sosnowica
Telefon
825912152
Fax
825912152

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych
Okres obejmowania stanowiska:
od 2016-03-03

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
p. o. Kierownika Referatu inwestycji i zamówien publicznych, gospodarki przestrzennej, gospodarki gruntami, promocji gminy i turystyki
Okres obejmowania stanowiska:
od 2016-03-03

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. gospodarki przestrzennej, gospodarki gruntami
Godziny przyjęć i nr pokoju:

Godziny przyjęć: od 7.30 do 15.30

pokój nr 15

Obowiązki:

Do zadań Stanowiska d/s Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Gruntami należy prowadzenie spraw z zakresu planowania, zagospodarowania przestrzennego, oraz nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych, gospodarki gruntami i wywłaszczania nieruchomości, a w szczególności związane z:

  1. gospodarowaniem i zarządzaniem komunalnym gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywania, oddawania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd oraz ich przekazywanie na cele szczególne,
  2. ustalaniem ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich,
  3. organizowaniem przetargów na zbywanie prawa własności, prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących własność gminy,
  4. nabywaniem nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy,
  5. komunalizacją gruntów,
  6. prowadzeniem ewidencji gruntów komunalnych,
  7. tworzeniem zasobów gruntów i gospodarowaniem nim – zgodnie z zasadami określonymi w przepisach obowiązującego prawa
  8. przygotowywaniem materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
  9. koordynacją i obsługą działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
  10. koordynacją i obsługą działań związanych z wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  11. dokonywaniem analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  12. przechowywaniem planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawaniem wypisów i wyrysów,
  13. prowadzeniem i aktualizacją rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  14. oceną zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowaniem wyników tej oceny,
  15. prowadzeniem spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  16. zagospodarowaniem wspólnot gruntowych,
  17. prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowaniem terenu,
  18. prowadzeniem rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  19. rejestrowaniem decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu,
  20. prowadzeniem spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości.

     

     


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Barzycka Magdalena
Data wytworzenia informacji:
2016-03-14
Osoba wprowadzająca informację:
Barzycka Magdalena
Dodano do BIP dnia:
2016-03-14