Szczegółowe dane komórki
(0...82) 591 21 52
wewnętrzny 115
(0...82) 591 21 52
Do zadań Stanowiska d/s Gospodarki Przestrzennej, należy prowadzenie spraw z zakresu planowania, zagospodarowania przestrzennego, oraz nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych, a w szczególności związane z:
1. przygotowywaniem materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
2. koordynacją i obsługą działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
3. koordynacją i obsługą działań związanych z wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
4. dokonywaniem analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
5. przechowywaniem planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawaniem wypisów i wyrysów,
6. prowadzeniem i aktualizacją rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
7. oceną zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowaniem wyników tej oceny,
8. prowadzeniem spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
9. zagospodarowaniem wspólnot gruntowych,
10. prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowaniem terenu,
11. prowadzeniem rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
12. rejestrowaniem decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu,
13. prowadzeniem spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości.