Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sosnowica

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko urzędnicze ds. gospodarki mieniem gminy

Symbol oferty
SG.2110.5.1.2023
Jednostka ogłaszająca
Gmina Sosnowica Spokojna 10 21-230 Sosnowica
Data ogłoszenia
2023-12-13
Termin składania dokumentów
2023-12-27
Wymagane wykształcenie

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie średnie,
  2. doświadczenie zawodowe: posiada co najmniej trzyletni staż pracy,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. obywatelstwo polskie,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku.
Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania pożądane:

  1. preferowane wykształcenie o kierunku geodezja, planowanie przestrzenne, gospodarka nieruchomościami, prawo, administracja, legislacja, samorząd;
  2. dyspozycyjność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie;
  3. biegła obsługa komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji, np. pakietu Ms Office, Lex, obsługa programu finansowo – księgowego firmy SOFTRES – księgowanie gospodarki finansowej;
  4. znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks Cywilny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego;
  5. mile widziane kursy i szkolenia związane z zakresem czynności na danym stanowisku;
  6. prawo jazdy kat B.
Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:

  1. przypis należności i windykacja dochodów:
    a) z tytułu czynszu najmu, b) z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, c) z tytułu przeniesienia prawa własności gruntów komunalnych na rzecz osób fizycznych, d) z tytułu opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych, e) z tytułu opłaty za zarząd i wieczyste użytkowanie gruntu;
  2. zarządzanie gminnym zasobem lokalowym, nieruchomościami budynkowymi oraz gruntami rolniczymi i nierolniczymi stanowiącymi mienie gminne;
  3. prowadzenie spraw dotyczących przyznawania lokali mieszkalnych w tym socjalnych oraz zapewnienia w razie konieczności czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych;
  4. przejmowanie zakładowych budynków mieszkalnych;
  5. egzekucja czynszów i opłat za lokale i nieruchomości budynkowe;
  6. egzekucja w sprawach lokalowych, usuwania skutków samowoli budowlanej;
  7. prowadzenie ewidencji nieruchomości gminnych;
  8. tworzenie zasobów gruntów gminnych na cele inwestycyjne;
  9. ustalanie cen za grunty, budynki i urządzenia w drodze wyceny biegłego;
  10. prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic, placów i numeracji nieruchomości;
  11. kierowanie wniosków do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego we Włodawie o założenie księgi wieczystej lub ujawnienie w księdze istniejącej aktualnego stanu prawnego nieruchomości komunalnych;
  12. prowadzenie postępowań w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym, w tym w szczególności:
  1. nabycia mienia na własność gminy,
  2. zbycia nieruchomości gminnej,
  3. zamiany nieruchomości,
  4. przekazywania mienia komunalnego w zarząd lub użytkowanie,
  5. dzierżawy i najmu składników mienia komunalnego,
  6. przekazywania gruntów w użytkowanie wieczyste,
  7. dzierżawy gruntów komunalnych nie użytkowanych rolniczo,
  8. przygotowywanie oświadczeń o wykonaniu lub niewykonaniu prawa pierwokupu;
    1. prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości w tym wydawanie decyzji o podziale nieruchomości;
    2. prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości;
    3. prowadzenie postępowań dot. przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności;
    4. sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;
    5. prowadzenie spraw związanych z okresowymi przeglądami technicznymi mieszkań będących w zasobach Gminy Sosnowica;
    6. prowadzenie spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej;
    7. opracowanie projektów uchwał, zarządzeń, umów itp. dokumentów w zakresie zajmowanego stanowiska;
    8. sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu stanowiska pracy;
    9. współdziałanie w wykonywaniu zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i OC;
    10. wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

1.życiorys zawodowy (CV) z aktualną fotografią – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e – mailem oraz datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

2. kwestionariusz osobowy– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

3. list motywacyjny– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

4. dokumenty poświadczające wykształcenie: kserokopie dyplomów, świadectw– poświadczone ( na każdej stronie) za zgodność z oryginałem przez kandydata,

5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych– opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata,

6. oświadczenie o niekaralności, tj. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe– opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

7. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach w tym dokumentujące doświadczenie zawodowe– kserokopie poświadczone ( na każdej stronie ) za zgodność z oryginałem przez kandydata,

8. klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata na pracownika (rekrutacja)

 

Warunki pracy
  1. czas pracy – 1 etat –40 godz. tygodniowo,
  2. miejsce pracy: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica,
  3. praca zlokalizowana w pomieszczeniu na piętrze budynku, toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,
  4. ścisła współpraca z innymi pracownikami,
  5. stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, odpowiednie oświetlenie, biurko, szafy, telefon,
  6. praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godz. dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sosnowica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Urzędu Gminy Sosnowica (I piętro, pokój nr 9) lub wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, w terminie do dnia 27.12.2023 r., do godz. 1400. Koperta powinna być opatrzona dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisku ds. gospodarki mieniem gminy” (decyduje data wpływu do Urzędu).

Uwagi

Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:

Informujemy, że w ramach prowadzonej przez Administratora rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć dwa oświadczenia:

  1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO ( w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
  2. w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora proszę o umieszczenie oświadczenia o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.

Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

  1. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w ewentualnych kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
  2. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich szczególnych danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.”
  3. Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
  4. Dokumenty aplikacyjne, które nie spełniły wymagań formalnych będą odesłane lub odbierane osobiście przez kandydatów a te, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji – testu sprawdzającego lub rozmowy kwalifikacyjnej
  6. Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Gminy Sosnowica, a także na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Sosnowica.

Niezgłoszenie się kandydata na test lub rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Sandra Korcz
Dodano do BIP dnia 13-12-2023 14:29:27