Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sosnowica

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko urzędnicze – ds. gospodarki mieniem gminy

Symbol oferty
SG. 2110.5.2023
Jednostka ogłaszająca
Gmina Sosnowica Spokojna 10 21-230 Sosnowica
Data ogłoszenia
2023-11-17
Termin składania dokumentów
2023-11-28
Wymagane wykształcenie

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie średnie
  2. doświadczenie zawodowe: posiada co najmniej trzyletni staż pracy.
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. obywatelstwo polskie,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku,
Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania pożądane:

  1. preferowane wykształcenie o kierunku geodezja, planowanie przestrzenne, gospodarka nieruchomościami, prawo, administracja, legislacja, samorząd.
  2. dyspozycyjność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie,
  3. biegła obsługa komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji, np. pakietu Ms Office, Lex,
  4. znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks Cywilny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego.
  5. mile widziane kursy i szkolenia związane z zakresem czynności na danym stanowisku.
  6. prawo jazdy kat B
Zakres obowiązków

Zakres obowiązków

  1. Przypis należności i windykacja dochodów:
    a) z tytułu czynszu najmu,
  2. b) z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
  3. c) z tytułu przeniesienia prawa własności gruntów komunalnych na rzecz osób fizycznych,
  4. d) z tytułu opłat za dzierżawę nieruchomości komunalnych,
  5. f) z tytułu opłaty za zarząd i wieczyste użytkowanie gruntu;
  6. Zarządzanie gminnym zasobem lokalowym, nieruchomościami budynkowymi oraz gruntami rolniczymi i nierolniczymi stanowiącymi mienie gminne;
  7. Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania lokali mieszkalnych w tym socjalnych oraz zapewnienia w razie konieczności czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych;
  8. Przejmowanie zakładowych budynków mieszkalnych;
  9. Egzekucja czynszów i opłat za lokale i nieruchomości budynkowe;
  10. Egzekucja w sprawach lokalowych, usuwania skutków samowoli budowlanej;
  11. Prowadzenie ewidencji nieruchomości gminnych;
  12. Tworzenie zasobów gruntów gminnych na cele inwestycyjne;
  13. Ustalanie cen za grunty, budynki i urządzenia w drodze wyceny biegłego;
  14. Prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic, placów i numeracji nieruchomości;
  15. Kierowanie wniosków do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego we Włodawie o założenie księgi wieczystej lub ujawnienie w księdze istniejącej aktualnego stanu prawnego nieruchomości komunalnych;
  16. Prowadzenie postępowań w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym, w tym w szczególności:
  1. Nabycia mienia na własność gminy,
  2. Zbycia nieruchomości gminnej,
  3. Zamiany nieruchomości,
  4. Przekazywania mienia komunalnego w zarząd lub użytkowanie,
  5. Dzierżawy i najmu składników mienia komunalnego,
  6. Przekazywania gruntów w użytkowanie wieczyste,
  7. Dzierżawy gruntów komunalnych nie użytkowanych rolniczo,
  8. Przygotowywanie oświadczeń o wykonaniu lub niewykonaniu prawa pierwokupu;
    1. Prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości w tym wydawanie decyzji o podziale nieruchomości;
    2. Prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości;
    3. Prowadzenie postępowań dot. przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności;
    4. Sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;
    5. Prowadzenie spraw związanych z okresowymi przeglądami technicznymi mieszkań będących w zasobach Gminy Sosnowica;
    6. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji działalności gospodarczej;
    7. Opracowanie projektów uchwał, zarządzeń, umów itp. dokumentów w zakresie zajmowanego stanowiska;
    8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu stanowiska pracy;
    9. Współdziałanie w wykonywaniu zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i OC;
    10. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty

a) życiorys zawodowy (CV) z aktualną fotografią– opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e – mailem oraz datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

b) kwestionariusz osobowy– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

c) list motywacyjny– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

d) dokumenty poświadczające wykształcenie: kserokopie dyplomów, świadectw– poświadczone ( na każdej stronie) za zgodność z oryginałem przez kandydata,

e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych– opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata,

f) oświadczenie o niekaralności, tj. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe– opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata,

g) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach w tym dokumentujące doświadczenie zawodowe– kserokopie poświadczone ( na każdej stronie ) za zgodność z oryginałem przez kandydata,

h) klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata na pracownika (rekrutacja).

Warunki pracy

a) czas pracy – 1 etat –40 godz. tygodniowo,

b) miejsce pracy: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica,

c) praca zlokalizowana w pomieszczeniu na piętrze budynku, toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,

d) ścisła współpraca z innymi pracownikami,

e) stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, odpowiednie oświetlenie, biurko, szafy, telefon,

f) praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godz. dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sosnowica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie    w Sekretariacie Urzędu Gminy Sosnowica (I piętro, pokój nr 9) lub wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, w terminie do dnia 28.11.2023 r., do godz. 1000. Koperta powinna być opatrzona dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisku ds. gospodarki mieniem gminy” (decyduje data wpływu do Urzędu).

Uwagi

Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:

Informujemy, że w ramach prowadzonej przez Administratora rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć dwa oświadczenia:

  1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO ( w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
  2. w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora proszę o umieszczenie oświadczenia o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.

Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

  1. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w ewentualnych kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
  2. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich szczególnych danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.”
  3. Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
  4. Dokumenty aplikacyjne, które nie spełniły wymagań formalnych będą odesłane lub odbierane osobiście przez kandydatów a te, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji – testu sprawdzającego lub rozmowy kwalifikacyjnej
  6. Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Gminy Sosnowica, a także na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Sosnowica.

 

Niezgłoszenie się kandydata na test lub rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.

 

*

Edytowano nazwę stanowiska w dniu 22.11.2023r.  Poprawna nazwa stanowiska, którego dotyczy nabór to zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu Gminy Sosnowica „ds. gospodarki mieniem gminy”

Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Rybak Radosław
Dodano do BIP dnia 17-11-2023 13:21:38