Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sosnowica

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej

Symbol oferty
SG. 2110.2.2023
Jednostka ogłaszająca
Gmina Sosnowica Spokojna 10 21-230 Sosnowica
Data ogłoszenia
2023-09-29
Termin składania dokumentów
2023-10-10
Wymagane wykształcenie

 

Wykształcenie wyższe techniczne,

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. doświadczenie zawodowe: posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.
  2. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. obywatelstwo polskie,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku,
  7. Wymagania pożądane:
  8. preferowane wykształcenie o kierunku o których mowa w zał. nr 2 rozporządzenia Ministra inwestycji i rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
  9. dyspozycyjność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie,
  10. biegła obsługa komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji, np. pakietu Ms Office, Legislator, Lex,
  11. znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,
  12. mile widziane kursy i szkolenia związane z zakresem czynności na danym stanowisku
Zakres obowiązków
  • kierowanie działalnością referatu zgodnie z wytycznymi Wójta, a w sprawach zleconych z zakresu administracji rządowej i powierzonych na mocy porozumień - zgodnie z wytycznymi Wojewody i Starosty,
  • koordynowanie zagadnień dotyczących terminowego i zgodnego z przepisami prawa załatwiania spraw przez pracowników referatów oraz prawidłowego przygotowania materiałów dla potrzeb Rady i Wójta,
  • prawidłowe zorganizowanie pracy referatu, wnioskowanie o ustalenie zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności poszczególnych pracowników,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem, ewidencją i przechowywaniem dokumentów i pism wpływających do referatów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • wnioskowanie w sprawach awansowania, wyróżnienia i karania pracowników oraz udzielania im urlopu wypoczynkowego,
  • udział w sesjach Rady i posiedzeniach Komisji Rady,
  • dbałość o powierzone referatowi pomieszczenia, sprzęt i wyposażenie biurowe,
  • okresowe informowanie Wójta o realizacji zadań,
  • nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem przyznanymi środkami budżetowymi i mieniem, zgodnie z zasadami określonymi przez Radę,
  • opracowywanie planów finansowych do projektu budżetu w części dotyczącej zadań referatu,
  • współdziałanie z innymi referatami w zakresie zadań realizowanych przez referat, którym kierują,
  • przygotowywanie projektów zakresów obowiązków poszczególnych pracowników,
  • zapewnienie wykonania uchwał Rady, interpelacji i wniosków radnych oraz załatwianie
    skarg i wniosków mieszkańców w zakresie prowadzonych przez referat spraw,
  • współpraca z organami kontrolnymi w zakresie prowadzonych przez referat spraw,
  • prowadzenie spraw gminy powierzonych przez Wójta,
  • nadzór nad planowaniem, przygotowanie i realizacja inwestycji gminnych oraz remontów i modernizacji finansowanych z budżetu Gminy,
  • nadzór nad prawidłowym przestrzeganiem ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, a w szczególności dbałość o niedopuszczenie do sytuacji powodujących naruszenie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówienia publicznego, wymienionych w art. 17 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • ocena i ewentualne dokonywanie korekt projektów wydatków opracowanych przez pracowników podległych,
  • nadzór nad realizacją budżetu referatu wraz z kontrolą dokonywanych wydatków przez podległy referat,
  • prowadzenie kontroli prawidłowości i terminowości załatwiania spraw przez podległych pracowników,
  • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki dotyczących zadań, które zostały powierzone dla stanowiska, przy zachowaniu dbałości o ich późniejszą aktualizację,
  • opracowanie i terminowe przedkładanie do Skarbnika materiałów planistycznych i informacji do projektu budżetu Gminy, wieloletniej prognozy finansowej, sprawozdań z tego zakresu, danych do harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetu Gminy w części przypisanych dla stanowiska zadań,
  • współdziałanie w wykonywaniu zadań obronnych, zarządzania kryzysowego i OC;
  • Wykonywanie zadań w zakresie gospodarki odpadami i utrzymaniem czystości i porządku na obszarze gminy.
  • Wykonywanie zadań z zakresu zarządzania i utrzymaniem dróg, którymi dysponuje gmina Sosnowica,
  • Odpowiedzialność za transport publiczny, wydawanie zezwoleń na transport.
  • Kierownik Inwestycji i Gospodarki Komunalnej bezpośrednio nadzoruje realizację zadań przez:
  1. Stanowisko ds. ochrony środowiska i rolnictwa,
  2. Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej,
  3. Stanowisko ds. gospodarki mieniem gminy,
  4. Stanowisko ds. gospodarki komunalnej, gospodarki odpadami i dróg gminnych,
  5. Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy publicznych,
  6. Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy publicznych i inwestycji,
  7. Stanowisko ds. inwestycji i zamówień publicznych,
  8. Pomocy administracyjnej,
  9. Pracowników obsługi,
  10. Pracowników sekcji komunalnej.
Wymagane dokumenty
  1. Wymagane dokumenty
  2. a) życiorys zawodowy (CV) z aktualną fotografią– opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e – mailem oraz datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
  3. b) kwestionariusz osobowy– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
  4. c) list motywacyjny– opatrzony datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
  5. d) dokumenty poświadczające wykształcenie: kserokopie dyplomów, świadectw– poświadczone ( na każdej stronie) za zgodność z oryginałem przez kandydata,
  6. e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych– opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem kandydata,
  7. f) oświadczenie o niekaralności, tj. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe– opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata,
  8. g) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach w tym dokumentujące doświadczenie zawodowe– kserokopie poświadczone ( na każdej stronie ) za zgodność z oryginałem przez kandydata,
  9. h) klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata na pracownika (rekrutacja).
Warunki pracy

a) czas pracy – 1 etat –40 godz. tygodniowo,

b) miejsce pracy: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica,

c) praca zlokalizowana w pomieszczeniu na piętrze budynku, toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku,

d) ścisła współpraca z innymi pracownikami,

e) stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, odpowiednie oświetlenie, biurko, szafy, telefon,

f) praca przy monitorze ekranowym pow. 4 godz. dziennie.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sosnowica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie    w Sekretariacie Urzędu Gminy Sosnowica (I piętro, pokój nr 9) lub wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Sosnowica, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, w terminie do dnia 10.10.2023 r., do godz. 1000. Koperta powinna być opatrzona dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisku Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej” (decyduje data wpływu do Urzędu).

Uwagi

Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:

Informujemy, że w ramach prowadzonej przez Administratora rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć dwa oświadczenia:

  1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO ( w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
  2. w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora proszę o umieszczenie oświadczenia o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.

Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

  1. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w ewentualnych kolejnych naborach prowadzonych przez Administratora przez okres najbliższych 9 miesięcy.”
  2. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich szczególnych danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.”
  3. Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
  4. Dokumenty aplikacyjne, które nie spełniły wymagań formalnych będą odesłane lub odbierane osobiście przez kandydatów a te, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji – testu sprawdzającego lub rozmowy kwalifikacyjnej
  6. Lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Gminy Sosnowica, a także na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Sosnowica.
  7. Niezgłoszenie się kandydata na test lub rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.

 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Rybak Radosław
Dodano do BIP dnia 29-09-2023 10:10:42