Referat inwestycji i zamówien publicznych, gospodarki przestrzennej, gospodarki gruntami, promocji gminy i turystyki
Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Referat inwestycji i zamówien publicznych, gospodarki przestrzennej, gospodarki gruntami, promocji gminy i turystyki
Kierownik
Adres komórki
ul. Spokojna 10
21-230 Sosnowica
Telefon
825912152
Fax
825912152
Komórka nadrzędna
Pracownicy
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych
Okres obejmowania stanowiska:
od 2016-03-03
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
p. o. Kierownika Referatu inwestycji i zamówien publicznych, gospodarki przestrzennej, gospodarki gruntami, promocji gminy i turystyki
Okres obejmowania stanowiska:
od 2016-03-03
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. gospodarki przestrzennej, gospodarki gruntami
Godziny przyjęć i nr pokoju:
Godziny przyjęć: od 7.30 do 15.30
pokój nr 15
Obowiązki:
Do zadań Stanowiska d/s Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Gruntami należy prowadzenie spraw z zakresu planowania, zagospodarowania przestrzennego, oraz nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych, gospodarki gruntami i wywłaszczania nieruchomości, a w szczególności związane z:
- gospodarowaniem i zarządzaniem komunalnym gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywania, oddawania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, trwały zarząd oraz ich przekazywanie na cele szczególne,
- ustalaniem ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich,
- organizowaniem przetargów na zbywanie prawa własności, prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących własność gminy,
- nabywaniem nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy,
- komunalizacją gruntów,
- prowadzeniem ewidencji gruntów komunalnych,
- tworzeniem zasobów gruntów i gospodarowaniem nim – zgodnie z zasadami określonymi w przepisach obowiązującego prawa
- przygotowywaniem materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
- koordynacją i obsługą działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
- koordynacją i obsługą działań związanych z wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- dokonywaniem analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- przechowywaniem planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawaniem wypisów i wyrysów,
- prowadzeniem i aktualizacją rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- oceną zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowaniem wyników tej oceny,
- prowadzeniem spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- zagospodarowaniem wspólnot gruntowych,
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowaniem terenu,
- prowadzeniem rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
- rejestrowaniem decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu,
- prowadzeniem spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości.
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Barzycka Magdalena
Data wytworzenia informacji:
2016-03-14
Osoba wprowadzająca informację:
Barzycka Magdalena
Dodano do BIP dnia:
2016-03-14