Szczegółowe dane komórki
(0...82) 59121 52
wewnętrzny 114
(0...82) 59121 52
Do zadań Sekretariatu i stanowiska d/s kadr należy zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójta, Sekretarza, prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, a w szczególności:
1. przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
2. prowadzenie ewidencji korespondencji,
3. prowadzenie rejestru skarg, wniosków, petycji oraz innych pism wpływających do Urzędu, według zasad określonych w załączniku Nr 5 do niniejszego Regulaminu,
4. prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
5. nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
6. prowadzenie archiwum zakładowego,
7. przyjmowanie interesantów oraz organizowanie ich kontaktu z Wójtem, Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy,
8. zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i kancelaryjne,
9. prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,
10. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych,
11. organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
12. zapewnienie warunków do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników mianowanych Urzędu,
13. przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych,
14. zapewnianie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu,
15. przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
16. ewidencja czasu pracy pracowników,
17. kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych,
18. pełnienie funkcji doradczych i kontrolnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
19. prowadzenie Rejestrów instytucji i jednostek organizacyjnych Gminy,
20. przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora,
21. przyjmowanie i wywieszanie obwieszczeń.
22. prowadzenie tajnej kancelarii.