Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sosnowica

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Sekretariat i Stanowisko d/s Kadr
Adres komórki
Spokojna 10, 21-320 Sosnowica
Telefon
(0...82) 591 21 45
(0...82) 59121 52
wewnętrzny 114
Fax
(0...82) 591 21 45
(0...82) 59121 52
Email

Informacje dodatkowe

Do zadań Sekretariatu i stanowiska d/s kadr należy zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójta, Sekretarza, prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, a w szczególności:

1.      przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,

2.      prowadzenie ewidencji korespondencji,

3.      prowadzenie rejestru skarg, wniosków, petycji oraz innych pism wpływających do Urzędu, według zasad określonych w załączniku Nr 5 do niniejszego Regulaminu,

4.      prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,

5.      nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,

6.      prowadzenie archiwum zakładowego,

7.      przyjmowanie interesantów oraz organizowanie ich kontaktu z Wójtem, Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy,

8.      zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i kancelaryjne,

9.      prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,

10.  prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych,

11.  organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,

12.  zapewnienie warunków do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników mianowanych Urzędu,

13.  przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych,

14.  zapewnianie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu,

15.  przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,

16.  ewidencja czasu pracy pracowników,

17.  kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych,

18.  pełnienie funkcji doradczych i kontrolnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,

19.  prowadzenie Rejestrów instytucji i jednostek organizacyjnych Gminy,

20.  przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora,

21.  przyjmowanie i wywieszanie obwieszczeń.

22.  prowadzenie tajnej kancelarii.


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Kadencja
Brak przypisanych pracowników
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Barzycka Magdalena
Data wytworzenia informacji:
2013-03-06
Osoba wprowadzająca informację:
Dodano do BIP dnia:
2013-03-06